Sunday bloody sunday

Söndag ,slappdagen, vilodagen osv. Det är en söndag det, och idag är de ju dessutom den internationella kvinnodagen, vilket betyder att vi tjejer ska få ta de lugnt och njuta idag enligt min åsikt.

Jag förstår inte grejen med att ha speciella dagar för ALLTING, allt och alla har sin egen dag, räcker de inte med födelsedagar och julafton? Ne vi ska ha namnsdag, mors dag, fars dag, alla hjärtans dag, semeldagen, våffeldagen osv. Allt för att vi ska ha en anledning och köpa saker, eller för att affärerna ska ha en anledning att sälja mer.
Jag skulle iallafall bli gladare av att få något en helt vanligt dag, än att få den bara för att det är just nån av dom här dagarna, alltså tillexempel, hellre en ros en vanlig dag än alla hjärtans dag då de är meningen att man ska ge och få.

Fick en kommentar om hur jag fixat min blogg-sida, jag fick tips på designadinblogg.se, sedan kan jag lite om html-koder sen innan och har testat mig runt ganska mycket. Lycka till!

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0