There must be more to life than having everything.

Hemma och har precis ätit mellanmål, standard, vå mackor med ost ohc en stort glas Oboy! Mums. Är helt slut i kroppen efter gymmet, ände körde vi inte på så hårt, men fördelen är ju att om jag har ont i armarna måste det ju betyda att de finns någon antydan till muskler därinne? hihi, snart sommarfit!

Träffade Rafael idag i skolan och insåg hur länge sen det var vi träffades så vi bestämde att vi ska göra det någon dag. Får se hur det går med de. Han har btw namnsdag idag, änglarna Gabreil och Rafael, kan de ha någon koppling til Jungfru Marie bebådelsedagen imorrn? Som också är våffeldagen mums!  Förstås bara inte varför den heter Marie, hette hon inte Maria? Fattar inte riktigt, någon som har svar?

Sitter iaf och dunkar Maria-musik, en riktig blanding dvs, allt från rock, pop, r n'b till melodifestivalen. Gott och blandat, men det finns så mycket musik att välja så varför hålla sig till en sort? Man måste ju variera sig iband och det är något jag är bra på, fastar aldrig upp på något för länge, både gällande kläder och musik och annat. Jag måste helt enkelt variera mig för att inte bli uttråkad.



-Såhär fit ska jag bli, fast behåller gärna mina egna tuttar -



(Dagens citat: Maurice Sendak)

Kommentarer
Postat av: nathalie

ohyes, det har du helt rätt i. känns alltid bra efteråt trots att det var kämpigt för stunden.

2009-03-24 @ 16:35:56
URL: http://nathalie.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0