Tv and more

Kollade precis på spårlöst. Och det var lika bra och lyckligt som förra gången. En tjej som letade upp sin pappa som hon inte sett sedan hon var två. Och det var så gulligt när dom träffades att jag som vanligt blev tårögd, (andra gången ikväll, hände också under vänner) jag är en sån mes jag vet! Men är inne på den veckan då jag är lite mer upprörd än vanligt. Hehe, men iallafall. Nu är jag i huddinge och ligger i sängen bredvid L som ligger och sover så sött (han drömmer om att han cyklar). Kollar på ballar av stål, får se om jag orkar se hela är helt slut utan anledning. Imorrn blir de skola och gym. Godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig blogg ;)

Hoppas du har haft en toppen dag!

Kramar

2009-03-23 @ 22:07:55
URL: http://lemondream.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0