I love shopping, but I do it like a man.

En måndag och jag sitter hemma, skulle egentligen på dansen idag, men min danspartner mådde inge bra och, jag vet att det är dåligt men, jag hade ingen lust att åka dit själv och dansa och sen åka hem själv, det tar ju ändå en timme fram och tillbaka, och de senaste veckorna har vi haft någon typ av vikare (fast vår riktiga lärare varit där) och hon är inte direkt så bra, hon vet inte när vi ska börja dansa och det känns lite oseriöst. Det är synd för annars brukar det vara jätteroligt.

Har varit i farsta idag och shoppat lite med AA och Krille, ett par nya jeans, ljusblå, cubus, med nästan hög midja(!) kanske något under naveln, men det syns inte eftersom man vanligtvis bär tröja över, sedan två snygga tunikor, den ena somrig och tunn, gul, gina tricot, och den andre lite tjockare och korallfärg, cubus. Sedan var det ta-två-betala-för-en på bh:ar så köpte två eftersom alla mina andra är för små (nästan lite stolt, men fattigt).

Så det blev inget dansande idag, så nu sitter jag utan planer helt plötslig, L skulle kommit hit men var tvungen att dra och gymma och sedan hem och leta efter något han tappat bort och måste ha imorgon (så typiskt män) och min syster sover hemma hos sin kille vilket betyder att jag är ensam hemma med mamma och Johanna, ingen lugn stund för mig alltså! Men ska iallafall försöka plugga lite eftersom jag inte kommer vara i skolan imorrn, har massa saker och läsa, vilket jag är bra på när det är något intressant vilket det här inte är. Men får väl försöka ta mig igenom det med.

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0