“The best thing to hold onto in life is each other.”

Igår kväll fick jag en ny almenacka av L, och insåg att jag hade så mycket att skriva om, så mycket att göra.
Imorrn blir det bowling och på söndag photoshoot för Neas tidning. Det ska vara en "Style her famous" artikel och jag ska bli Audrey Hepburn! Ser så fram emot det, när Nea frågade om jag ville vara med och sedan sa vilka kändisar det ska vara med (Audrey Hepburn, Marilyn Monroe & nån mer, Bridgitte Bardot?) sa jag direkt att jag ville vara Audrey, min stil-idol, och det var tydligen den rollen hon också tänkte. Så jag ser så fram emot det, ser fram emot hela helgen, fast vet inte riktigt vad jag ska göra på lördag än, men nått dyker väl upp.



- A face I wouldn't mind -

                                                                                                                                  (Citat: Audrey herself)

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0