As the poet said, 'Only God can make a tree' - probably because it's so hard to figure out how to get the bark on.

Nu sitter jag på den berömda tre timmars raster, men denna gång är jag glad över att jag har den, håller på att skriva klart ett arbete i historian som vi ska redovisa idag så nu har jag tid att skriva klart den. Tråkiga arbeten är dom som tar mest tid och jag har haft två veckor på mig att skriva, ändå kunde jag inte förbrå mig själv att börja förrän igår kväll, lite i panik, men så kom jag på att jag hade den här rasten och lugnade ner mig något.

Några killar i korridoren står och sjunger på den usla låten "Snälla, snälla", vilket påminner mig om att på lördag är det final i melodifestivalen, den ska tillbringas med släkten eftersom min kusin fyller två så det blir kalas på eftermiddagen och sedan börjar finalen. Som de flesta säkert läst om har ju Caroline Af Ugglas varit med i en bilolycka, och kanske inte kan stå på scen, jag själv tycker ju då inte om bidraget så för mig kan hon lika gärna inte vara med, men skulle inte förvåna mig om hon uppträder i rullstol!

Nästa onsdag är det studiedag och ett perfekt tillfälle för mig och Natta att börja jobba! Nu ska vi ta tag i våra liv, börja jobba, gymma och leva mer sunt (du vet vad jag menar).

Nu ska jag fortsätta plugga, forhoppningsvis orkar fingrarna röra sig lika snabbt som nu. Ciao

(Dagens citat: Woody Allen)

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0