Half of the modern drugs could well be thrown out of the window, except that the birds might eat them.

Sitter på Svenska lektion, vi har en så kallad "Bearbetnings lektion" när man ska skriva klart sina uppgifter eller ändra dom.  Fick ig-varning i svenska för att jag inte lämnat in ett arbete, vilket jag vet att jag har gjort och som min lärare skulle veta om hon någonsin kollade sin mejl. Men så nu har jag iallafall lämnat in samma uppgift igen, förhoppningsvis får hon den där här gången.

Vår nästa uppgift är att skriva en lyrikanalys, vilket jag också håller på med i engelskan, fast då med en låttext, och ingen tråkig dikt. Svenska är ju inte direkt ett svårt ämne, men bara så jävla tråkigt. Jag har tre uppstatser att skriva på idag, dom två jag nyss nämnde och en till uppsats i engelska, "Vag gör en bra film?". Ska kolla på en film imorrn och Hollywood - clichéer, så får väl försöka hämta lite insipration därifrån.


- A bird gone high? -


(Dagens citat: Dr. Martin Henry Fischer)

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0