Vad sa du? ...Jag vet

Ligger i sängen och slötittar lite på tv, ska snart gå och göra mig iordning, måste bara vänta på en viss person som ligger bredvid och vilar (sover). Jag kan ju inte gå själv på toaletten, haha! Filmen tar jätterolig, johan rheborg och björn gustavsson spelar ju bröder och hela familjen starfighter är alla lika blåsta, om man säger så. Haha, vi fick iaf in många skratt mellan raderna, riktigt barnsligt roligt, så vill du Känna dig som ett barn igen, gå och se den! Nu ska jag väcka björnen som sover. Have a good night!

Kommentarer
Postat av: maddäh

Okej, jag läser psykologi a nu jag med! tycker dock inte att det är så kul för våran lärare som vi är är väldigt tråkig.. Jag ska läsa småföretagande tror jag =)

2009-03-28 @ 15:54:28
URL: http://madeleinenh.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0