What's my age again?

SItter hemma hos Johanna på en otroligt lång rast som vanligt, tänkte på det, har ju massa skolarbeten att göra, men får typ stopp i fingrarna, men sen när jag skriver här så bara flyter det på! Usch kan det inte vara tvärtom, för mina betygs skull. Inte för att dom är dåliga men jag är så otroligt dålig på att bara plugga framför en dator, får väl stänga av internet så jag slipper distraheras av allt, blogg, musik, roliga bilder på facebook osv.

Och för er tjejer som kan så blir det girls night out på lördag. Passa på medans pojkarna är borta, haha.


- En annan tjejkväll jag minns väl, temat var rockare, jag var rosa i håret, haha -

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0