When dealing with the insane, the best method is to pretend to be sane.

Nu sitter jag i skolan med värsta träningsvärken i min mage, kunde knappt äta lunch! Usch, men nu har jag iaf gymmat klart för den här veckan. Sweet! Imorrn ska jag och L gå på bio och se kenny begins! De ska bli skönt och bara ta de lugnt. Sen på lördag är de först badkalas för benjamin- luddes lillebror, sedan inflyttningsfest hos min halvsyster och sedan kanske lokalfest. Så mkt är planerat av min helg. Nu ska jag boka biobiljetter och sedan gå på min engelska. Ciao!


- Jag ÄLSKAR Cyanide and Happiness! -


(Dagens citat: Hermann Hesse)

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0