You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.

Nu har jag gymmat igen, känner mig riktigt duktig. Jag som aldrig har tränat i mitt liv tycker såklart det är lite hårt men det känns så skönt efteråt. Sedan var det lunch som var ovanligt äcklig, ingen smak alls, stog att det var tacos, eller "tacos strimlor" som smakade mer som kebab. Usch!

Måste ringa tandläkaren och boka tid för det är en tråd som sticker in i mitt tandkött så nu är jag helt öm i hela munnen. Jävla tandställning säger jag bara!

Imorrn ska vi iallafall åka och bowla så ska ringa och boka bana idag, och innan bowlingen ska vi äta middag hos Natta, min personliga hemmafru som älskar att laga mat till mig, och jag älskar att äta den.


Det var det enda jag hade att skiva om, idag fyller Jan år, Grattis!



 

(Dagens citat: Abraham Lincoln)

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0