Dagens dejting dilemma

Vad är grejen på att spela alla dessa spel? Jag har varit singel nu i cirka 4 månader och har redan tröttnat.
- Du måste verka svår
- Du kan inte ringa honom
- Du måste låta som att du inte bryr dig, men ändå visa att du gör de
- Bla bla bla bla bla
Jaja då kan jag väl lika gärna vara ensam, ensam så får man iallafall vara sig själv. Jag tänker inte hålla på med massa roller, de gör jag tllräckligt mycket i jobbet så i privatlivet orkar jag inte riktigt. Jag tänker vara den jag är och alltid varit och funkar det inte är det inte meningen.
Kanske tycker jag bara detta för att jag är den typiska "förhållandetjejen" fast i en singelkropp. Jag har väl bara inte hunnit anpassa mig efter det hemska verkligheten än. Ge mig fyra månader till så får vi se. Då kanske jag har blivit en hejare på att dra hem random killar efter krogen och dumpa dom i stil med - de är inte du, det är jag. Hahaha skrattretande tanke.


Kommentarer
Postat av: Pappsen

"dra hem random killar efter krogen" hmm... En pappa behöver inte veta allt ;)

2012-02-02 @ 02:14:38

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0